Ancient Aliens بیگانگان باستانی

ساخت وبلاگ

Ancient Aliens

بیگانگان باستان

 

 

دوستی بیگانگان باستانی با هیتلر :

یکی از مهم ترین اسناد و اصیل ترین عکس های موجود از بیگانگان باستانی در روی زمین ، مربوط به بقایای حادثه رازول تابستان 1947 است، بعضی اشخاص از دوستی بین رهبر آلمان زمان نازی، هیتلر با بیگانگان باستانی پرده برداشتند . ارتباطی قدیمی بین بیگانگان باستانی و سیاستمدارن وجود داشته است . علل الخصوص طرفداران تئوری بیگانگان باستانی بسیار مایل هستند ارتباط میان فضایی و نازی ها ملموس باشد، پس تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته اند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند .

 

بیگانگان باستانی و انرژی هسته ای :

رابطه ی بیگانگان باستانی با هیتلر (اساس انرژی هسته ای) چه بود؟ آیا ممکن است که نازی ها با بیگانگان باستانی در ارتباط بوده باشند . هرمن اوبرت در برنامه ی راکت های آلمان کار می کرد ، او گفت : ما از مردمی خارج از این جهان کمک گرفتیم . آیا این مردم خارج از جهان ، اشاره ای به بیگانگان باستانی دارد ؟

 

کمک بیگانگان باستانی در نجات زمین :

بیش از صد سال پیش، موجودات فضایی و بیگانگان باستانی مانع از نابودی زمین شدند. یوری لاوبین، دانشمندی از سیبری، چنین نظریه ای را مطرح کرده است. وقتی یک سنگ آسمانی در فاصله بسیار نزدیکی از سیاره زمین در حال عبور بود ، سفینه فضایی بیگانگان باستانی با آن تصادم می کند. بر اثر این تصادم ، انفجار بزرگی به وقوع پیوست که تکه هایی از آن سنگ آسمانی عظیم الجثه در سراسر سیبری پخش شدند .

 

بیلی مایر و بیگانگان باستانی :

بیلی مایر ، پیرمرد مسن و كشاورز سویسی در میان بیگانگان باستانی و یولولوژیست ها از شهرت زیادی برخوردار است. ادعای وی این است كه از زمان كودكی تا بحال بیش از 250 بار با موجودات فرازمینی و بیگانگان باستانی از ستارگان پلیاد (خوشه پروین) دیدار و گفتگو كرده است . در میان تمام كسانی كه ادعای ارتباط با موجودات فرازمینی و بیگانگان باستانی را می كنند ، بیلی مایر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زیرا وی برای صحت ادعای خویش عكس ها و فیلم های بسیار شفافی از بشقاب پرنده های بیگانگان باستانی گرفته است كه به گفته خودش این اجازه را موجودات فرازمینی و بیگانگان باستانی به او داده اند. او فلزاتی را از طرف فرازمینی ها و بیگانگان باستانی به دانشمندان اهدا كرده است كه در كره زمین یافت نمی شوند.

 

كشف یک مومیایی مربوط به بیگانگان باستانی در پرو :

به تازگی از آرشیو دانشگاه ایلینویز تصویری متعلق به یك مومیائی مربوط به بیگانگان باستانی كشف شده در سال 1972 در پرو بدست آمده است كه با توجه به مسائل طرح شده در سال های اخیر سوال های زیادی را در ذهن ایجاد می كند، گفته می شود این مومیایی بیگانگان باستانی در یك موزه خصوصی در Arequipa در پرو نگه داری می شده است .

 

منطقه 51 نودا و بیگانگان باستانی :

منطقه فوق سری در ایالت نوادی امریکا که در آن تحقیقات پروازی و جنگی امریکا بصورتی کاملا محرمانه انجام می شود؛ انقدر محرمانه و سری است که کارکنان و محققان این مرکز با دنیای بیرون خداحافظی کرده اند و تمام عمر خود را در این منطقه می گذرانند . به دلایل امنیتی و شاید هم حفاظت از موجودات فضایی و بیگانگان باستانی ، این منطقه تا شعاع صدها کیلومتر تحت حفاظت قرار دارد و تمام آن حصار کشی شده است.

 

راسول نیومکزیکو و بیگانگان باستانی :

در سال 1947 در منطقه ای به نام راسول، نیومکزیکو جسمی پرنده که می توان آن را بشقاب پرنده مربوط به بیگانگان باستانی نامید ، سقوط کرد. به گفته ی شاهدین بعد از سقوط ، نیرو های امنیتی زیادی به منطقه اعزام شدند و بقایای این جسم پرنده را جمع آوری کردند. یکی از شاهد ها که کشاورز محلی بوده به خبرنگاران گفته است این ماموران اجسادی مربوط به بیگانگان باستانی را نیز از داخل جسم پرنده بیرون کشیدند و با خود بردند .

 

Ancient Aliens بیگانگان باستانی...
ما را در سایت Ancient Aliens بیگانگان باستانی دنبال می کنید

برچسب : بیگانگان باستانی , فضانوردان باستانی , ما و فرا زمینی ها , Ancient Aliens , موجودات فضایی , غریبه های باستانی , بیگانگان , فرازمینی ها , یوفوها , یو اف او , نجوم , علمی , تاریخی, نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad112 بازدید : 110 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1395 ساعت: 17:27